Erba Artificiale Pros & Cons: Turf Buyer's Guide

Avete ritrovu à passà più è più tempu à mantene u vostru prato di erba naturale chè in anni prima?Sì cusì, ùn hè micca a vostra imaginazione, piuttostu, hè una tendenza chì si sente in tutti i Stati Uniti cum'è i mudelli climatichi cambianu / adattanu.
I prupietarii cuscenti di l'ambiente anu cuminciatu à passà à l'erba artificiale in l'ultimi anni per riduce l'usu di l'acqua, a contaminazione di l'aria, è a so impronta di carbonu generale cù u benefiziu aghjuntu di diminuisce u so tempu passatu nantu à u mantenimentu di u prato.Micca tutti però sò cunvinti di i benefici di l'erba artificiale.
At Suntex Turf, cridemu in u putere di a cunniscenza attraversu a trasparenza è cusì offre à i nostri clienti un sguardu approfonditu à i pusitivi è negativi dierba fintavs erba vera.

Erba Artificiale Pros: Vantaghji di Falsi Grass Lawns

Durable & Long-Lasting
Unu di i vantaghji principali di uu megliu turf artificialehè a longevità è a durabilità di i prudutti turf muderni.Cù i recenti avanzati in a tecnulugia è a fabricazione in l'industria di erba artificiale, a vostra erba hà una garanzia di vita di fin'à 25 anni.
U turf sinteticu faci ancu un bonu travagliu di mantene ancu i cuccioli più stubborn da scavà, è hè eccezziunale resistente à a macchia è a fade.Questu a rende assai populari in i zoni designati per l'animali di l'animali o in i spazii per caminari di cani.

Mantenimentu bassu [Salva tempu è soldi]
Erba artificialemantenimentu pò salvà tempu è soldi.A riduzzione di u tempu passatu per l'irrigazione, l'erbaccia, a sega è / o a fertilizazione ùn solu risparmià u tempu, ma ancu i soldi.L'statistiche mostranu chì u pruprietariu mediu di l'erba naturale passa 70 ore à l'annu in u mantenimentu di u prato.
Avete mai assittatu è calculatu quantu u mantenimentu di i costi di l'erba reale?
Cunsiderate queste statistiche:
1. In generale, l'Americani in u tutale passanu vicinu à $ 600 Billion à l'annu per mantene e so prato naturali.
2. In media, u costu di l'assunzione di qualcunu per mantene u vostru prato di grass naturali hè di circa $ 1,755 $ annu.Questu hè solu per i principii.Avete bisognu di l'aerazione extra, a sementa, u trattamentu di grub, top dressings, fertilizante, cuntrollu di erbaccia, etc.?Chì vi costarà ancu di più !
3. Quandu ùn avete micca u tempu di mantene u vostru prato, si passa per a strada è finisce mortu è invasu cù erbaccia.Una volta chì succede, cercate un $ 2,000 supplementari per correggere i prublemi chì sò sviluppati da a mancanza di mantenimentu.

Amichevule à l'ambiente
Ogni annu, più di più prupietari di casa sò cuscenti di l'impattu dannosu chì parechji agenti di prato ponu avè l'ambiente.Un prato di erba sintetica ùn hà micca bisognu di un tosaerba à gasu per mantene, o di sustanzi chimichi potenzialmente dannosi cum'è fertilizzanti o pesticidi per u mantenimentu.Passà à un prato di erba artificiale hè una bella manera di aiutà à salvà l'ambiente.

Cunserva l'acqua
A conservazione di l'acqua ùn hè micca solu grande per u pianeta, hè ancu grande per a vostra billetera.
L'usu di l'acqua all'apertu cuntene quasi un terzu di l'acqua utilizata in a casa media americana è sta figura cresce in regioni più calde è secche, cum'è u Texas, induve pò esse finu à u 70%.
L'acqua residenziale esterna conta quasi 9 miliardi di litri d'acqua per ghjornu, a maiò parte di quale hè aduprata per l'acqua di giardini è prati.Circa u 50% di l'acqua hè persa per l'acqua eccessiva, principalmente per i metudi è i sistemi di irrigazione inefficienti.
Tuttavia,erba artificialeùn hè micca bisognu di irrigazione, risparmiendu soldi è l'ambiente in u prucessu.

Nisun Pesticidi o Fertilizanti Necessarii
In più di bundanza d'acqua, u mantenimentu propiu di u giardinu precisa l'usu di fertilizzanti è pesticidi - i dui chì cuntenenu sustanzi chimichi putenti chì contaminanu l'oceani è l'acqua di terra.L'erba artificiale, invece, ùn hà micca bisognu di fertilizzanti, pesticidi è altri erbicidi per mantene a so bellezza.
L'Americani sparghje circa 80 milioni di liri di fertilizzanti, pesticidi è insetticidi nantu à i so prato ogni annu.Inevitabbilmente, una parte di questu trova u so modu in u nostru supply d'acqua.Passà à erba artificiale pò aiutà à riduce questi numeri, assicurendu chì a nostra acqua resta pulita è sicura per beie per decennii à vene.

Sicurezza è pulizia
I zitelli è l'animali sò un aspettu impurtante di ogni famiglia.Assicurendu chì i dui anu un locu sicuru è sicuru per ghjucà hè vitale.Per furtuna, l'arba artificiale pò aiutà à alleviate alcune di e preoccupazioni assuciate à i prati naturali.
Per l'applicazioni residenziali di erba artificiale, Suntex Turf utilizza uni pochi di opzioni di riempimentu ecologicu è sicuru per pisà u turf per mantene assicuratu, sicuru è pronto per u ghjocu.
I benefizii di u turf artificiale in quantu à migliurà a sicurità di u campu di ghjocu sò significativi è aghjunghjenu una strata di pace di mente quandu i vostri figlioli ghjucanu fora.
1. Prevenzione di ferite è mitigazione causata da caduta
2. Mud and Dirt free!Lascià i vostri figlioli assai più puliti cà un prato tradiziunale
Cum'è un pruprietariu di l'animali, vulete assicurà chì furnisce i vostri amichi à quattru zampe cun un cortile sicuru è cunfortu per i cani per u ghjocu è u piacè.
L'erba artificiale benefica i cani è i pruprietarii di animali domestici in una varietà di modi.
1. L'opzioni di supportu di turf 100% permeable permettenu à l'urina di scorri senza barriere per ghjunghje à a terra per un drenaje ottimale.
2. Elimina i parche di erba morta chì ponu esse causati da spots d'urina di cane
3. Impedisce a scavà (cù una surviglianza minima di sicuru)
4. Mantene i cani è l'animali domestici puliti da fangu, terra, etc.

Artificial Grass Cons: Disadvantages of Synthetic Grass Lawns

Cum'è dichjaratu à u principiu di questu articulu, vulemu dà a grande stampa di grass artificiale per pudè piglià una decisione infurmata.Per fà questu, avemu da discutiri i disadvantages di grass artificiale, o disadvantages di grass artificial.

Costu di stallazione
L'erba artificiale hè un investimentu à longu andà per voi è dunque custa più di i prughjetti tradiziunali di paisaghjistu.
Per capisce megliu u vostru prughjettu è calculà u costu, per piacè cuntattate sjhaih@com

Riscalda à a luce diretta di u sole
L'erba artificiale si riscalda quandu hè esposta à u sole per a maiò parte di l'estiu.Pò esse assai caldu cù u tempu, soprattuttu in i climi cù più luce diretta di u sole.Certi pruduttori di erba artificiale includenu a tecnulugia di rinfrescante in u prucessu di fabricazione, ma questu aumenta u costu.

Pensieri finali nantu à l'erba artificiale Pros & Cons

Tutte e cose cunsiderate,erba artificialehè un grande investimentu per i pruprietarii chì volenu diminuite u tempu di mantenimentu è i costi, volenu mantene i zitelli è l'animali sicuri, è cercanu di fà a so parte per diminuisce a so impronta di carbone.
Ancu se u costu iniziale è u mantenimentu limitatu sò svantaghji potenziali, i Pros superanu definitivamente i pochi Cons.
Avemu prudutti di turf artificiale per ogni situazione, quotazioni gratuiti è supportu à i clienti di prima classe.


Tempu di Postu: Nov-23-2022